اگر به پمپ بنزین کشیدید ، فریاد زد: "پاکسازی" در راه خود را برای دریافت یک فنجان قهوه پس از آن بازگشت به حضار بیست دلار و پمپ از شما سؤال می کند دوباره تنظیم شد ، فکر می کردید که بوده اید ، شما؟ شما حتی می توانید quibble ، "چگونه می دانم شما قرار داده است بیست دلار ارزش آن را دارد؟ " چرا به همین دلیل است که ما quibble می کنیم بیش از ده دلار و هیچ چیزی راجع به مقدار فکر نکنید سوختن گیاهان ما هر روز؟ من نمی گویم مال شماست یکی از آنها اما من در بسیاری از گیاهان جایی که آنها بوده ام بوده ام حتی متر سوخت را نخوانید ، چه رسد به ضبط کردن دیگر اندازه گیری ، و من همیشه تعجب می کنم که چقدر آنها هستند گرفته شده برای همچنین تعجب می کنم که چقدر آنها هدر رفته اند بدون نگرانی از هزینه. هر دیگ به اندازه کافی بزرگ برای ضمانت اپراتور دیگ بخار است در حضور ، صدها نفر را می سوزاند اگر نه هزاران نفر دلار هر روز در سوخت بدون بهره برداری از گیاه اندازه گیری عملکرد آن فقط اندکی گنگ تر از اندازه گیری است.

بیست دلار در اختیار شما قرار می دهد قهوه وقتی می دانید ممکن است جایی در آنجا نباشد مخزن برای آن بسیار. وقتی مفهوم اندازه گیری ها را دنبال می کنم با اپراتورهای دیگ بخار که اغلب کشف می کنم آنها اندازه گیری ها را نمی فهمند یا آنها را دارند تصور اشتباه از آنها برای اطمینان از سردرگمی ، بیایید درباره اندازه گیری ها و نحوه استفاده از آنها بحث کنیم. اقدامات اول دو نوع اقدامات وجود دارد مقدار و اقدامات یک نرخ. حدود 100 مایل وجود دارد بین بالتیمور و فیلادلفیا ، این مقدار است. اگر شما باید دو ساعت از یکی به دیگری رانندگی کنید ، شما به طور متوسط ​​پنجاه مایل در ساعت ، این یک نرخ است. نرخ ها و زمان کمیت ها را تعیین می کنند و بالعکس. اگر شما 7-1 / 2 gpm روغن می سوزانید که آن را پر کنید مخزن روغن 8000 گالن در کمتر از 19 ساعت. کمیت ها هستند مقادیر ثابت و نرخ ها کمیت در واحد زمان است. مهمترین عنصر در توصیف کمیت است یا نرخ واحد است. واحد از لاتین "uno" آمده است معنی یک واحدها توسط یک استاندارد تعریف می شوند. ما صحبت می کنیم در مورد ارتفاع ما در پا و اینچ با استفاده از این واحدها بدون فکر کردن به منشأ آنها. یک پا دو قرن پیش به عنوان طول پای شاه تعریف شده بود. از آنجا در چندین کشور مختلف در آنجا چندین پادشاه بودند در اندازه گیری واقعی همیشه تغییر کمی بود. من باید ریاضی دان پادشاه را که پیش آمد فرض کنید با اینچ باید هر انگشت شش انگشت داشته باشد. چرا وگرنه آنها پا را دوازده تقسیم می کردند تا بدست آورند اینچ امروز ما پایی را که توسط یک حاکم تعیین می شود ، می پذیریم ، معیار اندازه گیری ، یا نوار اندازه گیری ، همه مبتنی بر الف قطعه فلزی که توسط دفتر ملی نگهداری می شود استانداردها آن قطعه فلز به عنوان استاندارد تعریف شده است برای اندازه گیری طول دقیقا یک پا.

آنها همچنین یک تکه فلز دارند که استاندارد آن است £ 1. وقتی این کتاب را طی می کنید ، خواهید یافت واحدهای برخورد که بر اساس خاصیت طبیعی بنا شده اند چیزها به عنوان مثال ، متر به عنوان یک ده تعریف شده است میلیونم فاصله در طول سطح زمین از خط استوا به یکی از قطب ها. متأسفانه این ارزش جعلی است زیرا چند سال پیش کشف کردیم زمین کمی گلابی شکل است بنابراین فاصله آن از زمین خط استوا به قطب بستگی به این دارد که کدام قطب را اندازه گیری می کنید به. بسیاری از واحدها دارای استانداردی هستند که یک خاصیت است از آب؛ ما در مورد آنها بحث خواهیم کرد. مگر اینکه از یک مرجع واحد برای اندازه گیری استفاده کنیم هیچ کس نمی داند ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. چگونه اگر از کسی پرسیدید که چقدر فاصله دارد ، آن را اداره خواهید کرد؟ به شهر بعدی بود و آنها گفتند "حدود صد؟" منظورشان مایل ، یارد ، فرنگ ، زمین فوتبال بود؟ مگر در مواردی که واحدها روی آن قرار نگرفته باشند ، نمی توانیم به آنها ارتباط برقرار کنیم عدد. با استثنائات اندک ، چندین استاندارد وجود دارد (واحد) اندازه گیری ما می توانیم استفاده کنیم. کدام یک را استفاده می کنیم وابسته به تجارت یا شغل ما است. غالباً ما ما باید بتوانیم یکی را با دیگری ارتباط برقرار کنیم زیرا ما هستیم معاملات با معاملات مختلف. ما به تبدیل نیاز خواهیم داشت عوامل. ما می توانیم وزن آن را به وزن شن فکر کنیم چند صد پوند اما راننده کامیون به آن فکر خواهد کرد به تن او ادعا می کند که بار هشت تنی را تحویل می دهد ما باید این تعداد را به پوند تبدیل کنیم زیرا ما هیچ مفهومی از تن ندارید. ما می توانیم بفهمیم 16000 چیست.

پوند مانند است نمونه دیگر تحویل کامیون سیمانی است از 5 متری بتونی. نه ، پانزده پا نیست بتن. 135 فوت مکعب است (27 فوت مکعب در a وجود دارد حیاط مکعب ، 3 × 3 3) باید بفهمیم چه نوع است برای اندازه گیری که با آنها سروکار داریم ارزش آن را درک کنید همچنین ، مانند سیمان راننده کامیون ، ما باید کوتاه مدت تجارت را درک کنیم.

هنگام اندازه گیری اشیاء یا کمیت ها وجود دارد سه نوع اصلی اندازه گیری: مسافت ، مساحت ، و جلد. ما فقط به سه بعد محدود می شویم میزان انواع فاصله ها در یک خط مستقیم گرفته می شوند یا معادل یک خط مستقیم. ما 100 مایل رانندگی خواهیم کرد بین بالتیمور و فیلادلفیا اما نخواهیم شد سفر بین آن دو شهر در یک خط مستقیم. اگر شما قرار بود رشته را در طول مسیر بگذرانند و بعد دراز بکشند وقتی درست کردی 100 مایل می شود طولانی فاصله واقعی در امتداد یک خط مستقیم بین دو شهر کمتر خواهد بود ، اما ما نمی توانیم به این طریق ادامه دهیم. سطح اندازه گیری فاصله است. ما همیشه استفاده می کنیم اندازه گیری سطح که فاصله بین دو است سطوح زیرا ما هرگز در مورد سطح مطلق صحبت نمی کنیم صفر اگر چنین چیزی وجود داشت احتمالاً به آن اشاره می کرد مرکز مطلق زمین تقریباً در هر سطح است اندازه گیری از یک مرجع انتخاب شده خودسرانه. آب در دیگ می تواند یک تا صدها فوت عمق داشته باشد اما ما از قسمت پایین به عنوان مرجع استفاده نمی کنیم. زمانی که حرف می زنیم در مورد سطح آب در دیگ ، ما همیشه استفاده می کنیم اینچ و اعداد منفی در بعضی مواقع به این دلیل است مرجعی که همه از آن استفاده می کنند مرکز سنجش است شیشه ای که تقریباً همیشه خط عادی آب است دیگ بخار سطح موجود در شیشه دوازده اینچی توصیف شده است در محدوده -6 اینچ تا +6 اینچ. برای قرار گرفتن در یک مخزن ، معمولاً از قسمت پایین استفاده می کنیم مخزن برای یک مرجع ، بنابراین سطح برابر است با عمق سیال و دامنه ارتفاع مخزن است. با انتخاب های بسیار دلخواه برای سطح ممکن است رابطه با دیگری دشوار است. این می تواند مهم باشد وقتی می خواهید بدانید که میعانات از درون تخلیه می شود یا خیر یک ساختمان دیگر در یک مرکز به دیگ بخار. وجود دارد یک مرجع استاندارد برای سطح ، اما ما آن را سطح نمی نامیم ، ما آن را "ارتفاعی" می نامیم که معمولاً تصور می شود ارتفاع بالاتر از سطح دریا و دارای برچسب "پا MSL" به نشان می دهد که مورد در امکاناتی در ارتفاعات پایین تر استفاده از آن مرجع معمول است. یک گیاه در بالتیمور ، مریلند ، به طور عادی ارتفاعات در محدوده خواهد داشت 10 تا 200 پا ، مگر اینکه این ساختمان بسیار بلند باشد. وقتی تسهیلات هزار پا یا بالاتر باشد میانگین سطح دریا با تعداد بسیار زیادی دست و پا چلفتی است روش عادی این است که ارتفاع را بالاتر از a نشان دهیم مرجع استاندارد در تسهیلات. یک گیاه در دنور ، کلرادو ، دارای ارتفاعات از 5.200 تا 5،400 خواهد بود اگر از سطح دریا به عنوان مرجع استفاده می کردیم ، بنابراین از منابع گیاهی استفاده می کنیم در آنجا استفاده می شود معمول است که ارتفاعات باشد منفی ، آنها به سادگی به سطوح پایین تر از سطح اشاره می کنند مرجع این اتفاق می افتد وقتی که زیر سطح دریا هستیم یا طراحان تصمیم می گیرند از یک نقطه در طبقه اصلی استفاده کنند گیاه به عنوان مرجع ارتفاع صفر؛ هر چیزی در زیرزمین منفی خواهد بود. انتخاب صفر در طبقه اصلی یک طبقه مشترک است. توجه داشته باشید که من یک نکته را گفتم در طبقه اصلی ، همه طبقه ها باید شیب داشته باشند تا زهکشی شوند شما نمی توانید خودسرانه اندازه گیری نوار را از روی زمین بکشید به یک مورد برای تعیین ارتفاع دقیق آن.

یک منطقه اندازه گیری یک سطح است که گویی آن است صاف بود مثال خوب کف در کارخانه دیگ بخار است که ما آن را در واحدی از فوت مربع توصیف می کنیم. یکی پای مربع مساحتی است که از هر طرف یک پا طول دارد. ما میگوییم پای "مربع" زیرا منطقه محصول دو خطی است ابعاد ، یک بار یک پا مربع واحد پا اغلب به صورت ft2 به معنی پا دو بار یا نوشته می شود چند بار پا. محاسبه این زمان بسیار ساده است منطقه مربع یا مستطیل است. اگر یک مثلث باشد منطقه نیمی از عرض کلی برابر طول کلی است. اگر یک دایره است ، مساحت 78.54٪ مربع با طول دارد و عرض یکسان با قطر دایره است. قطر طولانی ترین ابعادی است که می توان در سطح a اندازه گیری کرد دایره ، فاصله از یک طرف تا نقطه ای از طرف مقابل سمت. در بعضی موارد از شعاع یک دایره و می گویند منطقه برابر است با شعاع مربع برابر Pi (3.1416). وقتی با مناطق مختلف شکل سر و کار دارید ، و شما راهی برای انجام آن دارید ، کاغذهای گرافیکی را روی آن قرار دهید و شمارش مربعات به علاوه برآورد قسمت های آن میادین در مرزها روش دیگری برای تعیین آن است حوزه. یک منطقه پیچیده شکل نیز می تواند به درون شکسته شود مربع ، مستطیل ، مثلث و دایره ، اضافه کردن و تفریق آنها برای تعیین مساحت کل. حجم اندازه گیری فضا است. حجم یک ساختمان به عنوان پاهای مکعب ، اختصار ft3 ، معنی ما توصیف شده است عرض را چند برابر طول برابر ضرب کنید. یک پا مکعب فضایی است که یک پا با یک پا گسترده است بلند با یک پا بلند بخاطر این ، اشاراتی به سیستم متریک نمی کنم این همان چیزی است که به نظر می رسد جامعه آمریکا تصمیم گرفته است انجام دادن. جای تأسف است زیرا سیستم متریک آسانتر است استفاده کنید و نیاز به تغییر از یکی به دیگری نیست بعد از اینکه ما قبول کردیم پس از همه ، کافی وجود دارد سردرگمی و تنوع ایجاد شده توسط سیستم انگلیسی ما تا ما را سردرگم نگه دارد وقتی صحبت از اندازه گیری های خطی می شود اینچ و حیاط داریم ، یک دوازدهم الف به ترتیب پا و سه پا. اقدامات منطقه هستند معمولاً در چند برابر یکی از اقدامات خطی بیان می شود (انتظار ندارید مساحتی مانند پاها برابر اینچ تعریف شود با این حال). برای اندازه گیری های حجمی نیز داریم عاقلانه عملیاتی 9 گالن ، 7.48 از آنها طول می کشد تا یک فوت مکعب ایجاد کند.