مقادیر مرجع و معیارهای گزارش شده با رتبه بندی دارایی احتمالاً قسمت فعلی L هستند
استاندارد و برآورد میانگین سهام برای نوع ساختمان خاص. گواهی باید حاوی
برخی از اطلاعات اداری به عنوان بخشی از سیستم تضمین کیفیت. این شامل اطلاعات تماس می شود
ارزیابی کنندگان و طرح اعتباربخشی که در آن فعالیت می کنند. نمونه ای از گواهی نامه
ممکن است به نظر برسد.
رتبه بندی عملیاتی (OR) معیاری از عملکرد کاربری ساختمان است و بر اساس واقعی است
مصرف انرژی اندازه گیری شده ، عادی شده است تا اثرات اندازه ساختمان ، الگوی استفاده ، آب و هوا ،
و غیره. عملکرد داخلی تحت تأثیر کیفیت ساختمان (همانطور که جداگانه توسط آن اندازه گیری می شود) است
رتبه بندی دارایی) ، بلکه با نحوه نگهداری و بهره برداری از ساختمان نیز انجام می شود.
هدف OR این است که نشان دهد چه میزان از ساختمان به خوبی بهره برداری می شود و از این نظر بیشترین کاربرد را دارد
معیار مهم عملکرد قبلی است ، یعنی بهبود بهره وری انرژی ، پایدار است یا بدتر می شود؟
داده های معیار در مورد عملکرد سایر ساختمانهای مشابه نیز نشان می دهد که ساختمان چقدر خوب است
نسبت به همسالان خود هدف از نمایش عمومی استفاده از فشار عمومی به عنوان وسیله ای برای رانندگی است
بهبود
تفاوتهای مهمی در رتبه بندی دارایی ها و محاسبات مورد استفاده برای اثبات انطباق با مقررات ساختمان وجود دارد ، زیرا تمام استفاده های نهایی انرژی در OR درج می شود ، در حالی که دارایی
رتبه بندی فقط انرژی مورد استفاده توسط خدمات ساختمان ثابت را اندازه گیری می کند. این یک تصمیم عملی است زیرا در
بیشتر ساختمانها (ساختمانهایی که مطابق با مقررات ساختمان در آوریل 2002 لازم الاجرا نیستند) ساخته شده اند
دسترسی محدود به متر مانع تفکیک شدید تقاضای انرژی در استفاده های نهایی آن می شود. برای
به همین دلیل ، داده های معیار موجود شامل تمام استفاده های نهایی است.
درک این نکته مهم است که بنا ممکن است بنا به دلایل دیگری غیر از انرژی ضعیف ، یک ساختمان پر مصرف باشد
بهره وری. یک ساختمان ممکن است بسیار فشرده استفاده شود ، به عنوان مثال به عنوان یک مرکز تماس 24/7 ، هنگامی که به وضوح تقاضای انرژی است
بسیار بیشتر از دفتری است که ساعات متعارف را انجام می دهد. بازرسی های گیاهی
مواد 8 و 9 EPBD به ترتیب بازرسی منظم سیستم های دیگهای بخار و تهویه هوا را پوشش می دهد.
ماده 8 یک رویکرد جایگزین مبتنی بر کارزارهای مشاوره ای ارائه می دهد این رویکردی است که اتخاذ خواهد شد
حداقل در ابتدا در انگلستان. هدف از بازرسی های تهویه مطبوع این است که:
(الف) آیا اندازه نصب با نیاز ساختمان مناسب است یا خیر. (گیاه بزرگ)
با کنترل ضعیف غالباً علت مهم عدم کارآیی است.)
(ب) بهبود یا جایگزینی کل یا بخشی از سیستم موجود مفید خواهد بود. اگر جایگزینی معقول باشد ، بازرسی باید راه حل های جایگزین برای پاسخگویی به تقاضا ، یعنی ارزیابی کند.
مانند فرض نکنید.
راهنمایی در مورد بازرسی سیستم های تهویه مطبوع منتشر شده است6 و این باید تأثیر داشته باشد
در بهبود عملکرد ساختمانهای موجود. باز هم ، هیچ الزامی برای اجرای آن وجود ندارد
هر یک از توصیه هایی که ارائه شده است ، اما به وضوح در صورت جایگزینی هر سیستم یا مؤلفه ای در آن صورت خواهد یافت
نیاز به رعایت حداقل استانداردهای بهره وری تعیین شده توسط آیین نامه ساختمان - و توصیه ممکن است این باشد که بهبود قابل توجهی در این سطح حداقل در مقرون به صرفه باشد
مورد خاص.
کارشناسان مستقل
ماده 10 EPBD مستلزم صدور مجوز از ساختمانها (ماده 7) و بازرسی های گیاهان (مقالات)
8 و 9) به روش مستقل توسط متخصصان واجد شرایط و یا معتبر انجام شود. دولت دارد
نشان داد که برای انگلستان و ولز ، رسیدگی به شخص ثالث برای دستیابی به استقلال کافی لازم است. سیستم هایی برای به طور مستقل اعتبار سنجی انرژی که در مسکن کار می کنند اعتبار دارند. سیستم ها
برای ارزیابی ساختمان های غیر داخلی هنوز در دست توسعه است.
آیین نامه F- گاز
آیین نامه F-Gas از ژوئیه 2007 وارد عمل خواهد شد. هدف این است که مانع شود ، جلوگیری شود
و در نتیجه انتشار گازهای F- تحت پوشش پروتکل کیوتو ، یعنی گازهای مبرد فلوئوره شده را کاهش می دهد.
تمرکز اصلی بر مهار و بازیابی گازهای F- است که در یخچال تجاری تأثیر می گذارد ،
تهویه هوا و پمپ های حرارتی و همچنین بخش حفاظت از آتش سوزی. اپراتورهای سیستم های مربوطه طیف وسیعی از تعهدات از جمله:
(الف) تعمیر سریع نشت ،
(ب) بررسی نشت و نگهداری سوابق ،
ج) اطمینان حاصل شود که از پرسنل واجد شرایط مناسب استفاده می شود.
راهنمایی اولیه توسط دولت تولید شده است و در وزارت تجارت و
وب سایت صنعت (DTI). قانون بهداشت و ایمنی
قانون بهداشت و ایمنی در محل کار و غیره قانون 1974 ، اولین قانون قانونی است که بهداشت حرفه ای را پوشش می دهد
و ایمنی در انگلستان. این امر در مورد همه مشاغل و هر کس که "در محل کار" باشد و به کارفرمایان احتیاج دارد صدق می کند
تأمین سلامت و ایمنی کارمندان و سایر افراد ، به طور کلی. این قانون همچنین توانمندسازی می کند
مقامات را مجبور به تنظیم مقررات خاص در صنعت ، هر زمان که این کار را ضروری می دانند ، کنند. اینها
انواع ثانویه قانون است و طیف گسترده ای از موضوعات را به صورت جداگانه پوشش می دهد: آزبست ، مواد خطرناک ، بلند کردن و غیره ، و افزودن جزئیات به کلیات قانون.
قانون بهداشت و ایمنی انگلیس براساس این فرضیه (اثبات شده) است که مؤثرترین روش کنترل است
خطرات این است که از شر منبع خطر خلاص شوید ، یعنی خطر را از بین ببرید. وقتی این امکان پذیر نباشد ، خطرناک است
جایگزین اقدامات کم خطرتر و ‘جمعی (منفعل) است که باید در اولویت فرد قرار گیرد
معیارهای ' . شرط تقدم اولویت به اقدامات جمعی واقعیت را به رسمیت می شناسد: انسان
رابط جایی است که خطاها رخ می دهد ، یا از طریق بی دقتی ، عدم قدردانی از اینکه خطر یا مستقیم وجود دارد
پیشگیری از خطر بنابراین ، با ارائه تدابیری که نیازی به ورود کارگران برای اقدامات مؤثر نداشته باشد ، ایمن ترین گزینه این است که انسان را از معادله خارج کنیم.
اما ، با توجه به این واقعیت که سلامت و ایمنی به هر قیمتی گزینه ای مناسب نیست ، سلامت انگلستان و
قانون ایمنی توسط دو اصل دیگر تعدیل می شود.